sobota, 19 marca 2011

UWIELBIAM,POPROSTU UWIELBIAM BYĆ KOBIETĄ!!!


Czy wiesz ,że:  Perfumy podkreślają Twoją osobowość,wiele mówią o guście i temperamencie.
Dzięki nim możesz promieniowac energią,zachwycać delikatnością,intrygować zmysłowością.
ZAPACH JEST JAK STRÓJ. ODNAJDZ TEN NAJPIĘKNIEJSZY WŚRÓD ZMYSŁOWYCH PERFUM....

Usiadłam przy laptopie,ale dzisiejsze wydarzenia zainspirowały mnie do napisania tego posta.Dzisiaj poczułam prawdziwą moc swojej kobiecej siły!!! Pojawiły się we mnie ogromne emocje ,a wiecie dlaczego? pragnęłam przekazać wam swoje odczucia. Cholera,nie jestem strojnisią, nie jestem lalunią,która marzy tylko o nowym ciuchu. Nigdy nie czułam potrzeby kupowania rzeczy dla polepszenia samopoczucia.
Właściwie kupuję sobie coś, tylko wtedy, jeśli naprawdę czegoś potrzebuje. No i NIE odczuwam zbytniego pragnienia wiecznego kupowania ciuchów... NIE! ALE wiecie co? Uwielbiam,uwielbiam,poprostu uwielbiam być kobietą!
I niezmiernie szaleję z radości,że wiosna tuż,tuż... wreszcie zwalimy te warstwy ciuchów i zaczniemy kąpać naszą skórę w słońcu!!!
Używam wspaniałych perfum FM GROUP,ja i moja rodzina, kiedy nam się kończą poprostu zamawiam następne.Najfajniejsze jest to,że jako dystrybutor,kupuję bez marży,dzięki czemu mam dostęp do produktów za bardzo atrakcyjną cenę. Fm Group działa na całym świecie.Nie lubię,gdy coś mi stoi bezużyteczne,dlatego na bieżąco zamawiam :płyny do czyszczenia ,kosmetyki Make up i świetne Perfumy dla moich bliskich , znajomych i całej rodziny. Polecam wszystkim do zapoznania się z ofertą naszej firmy FM Group. Nastały czasy,kiedy nie musismy już biegać po marketach-,płacisz bez marży,cyli po atrakcyjnej cenie świetnej jakości produkty,i dzięki temu,że polecasz produkty znajomym -zarabiasz! Chętnych do zapoznania się z naszą ofertą zapraszam na stronę: http://www.fmgroup.pl/. LUB poprostu piszcie do mnie: Kobiety,dziewczyny,mężczyzni,faceci!!!
Moje fotki:


Moim faworytem-jak narazie- jest zapach o zmysłowej esencji uzyskanej dzięki połączeniu jabłka,frezji,tuberozy i jaśminu...


Virginia Woolf — Orlando (II)
''Miłość, jak powiedział poeta, jest całym istnieniem kobiety.''

Gabriela Zapolska
''Kobieta bez kokieterii, to jak kwiat bez woni.''


Kobiety obdarzone są niezawodnym instynktem, dzięki któremu natychmiast wiedzą, kiedy dany mężczyzna traci dla nich głowę [...].


Virginia Woolf — Orlando (II)
''Mężczyzna patrzy światu prosto w twarz, jakby świat ten został stworzony ku jego potrzebom i urobiony ku jego upodobaniom. Kobieta zerka na świat z ukosa, pytająco, a nawet podejrzliwie. Gdyby nosili te same stroje, możliwe że i spojrzenie na świat mieliby to samo.''
ZAPACH JEST JAK STRÓJ. ODNAJDZ TEN NAJPIĘKNIEJSZY WŚRÓD ZMYSŁOWYCH PERFUM....
ZACHWYCAJĄCY ROZKWIT ZAPACHU:
Pozwól,aby zapach uwalniał Cię stopniowo. Nie wcieraj perfum w skórę. Krok po kroku będą zachwycać Cię idealną kompozycją nut zapachowych : od ulotnej nuty głowy ,poprzez główną nutę serca aż do najtrwalszej głębi zapachu, zwanej nutą bazy...

5 komentarzy:

  1. Też lubię być kobietą. Po dzieciństwie, w którym płakałam krokodylimi łzami z powodu bycia dziewczynką, teraz szczęśliwa jestem, że jednak nikt nie wysłuchał moich próśb i nie zamienił
    mnie w chłopca :)
    A pachnę zwykle zieloną herbatą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super tanya... ja w dzieciństwie lepiej dogadywałam się z chłopakami,dziś wiem,że z kobietami świat jest cudowny,a faceci ,w wielu przypadkach, nie byli by teraz tymi,którymi się stali. Pozdrawiam cieplutko i dzięki za komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tanya, jeśli lubisz zapach zielonej herbaty myślę,iż spodobałby Ci się wibrujący i intensywny zapach irysa,cejlońskiej herbaty i leśnych dzwonków. Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm, może faktycznie. Nie tyle cejlońska herbata, ale te leśne dzwonki mnie kuszą. Lubię leśne i polne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również lubie polne i leśne kwiaty,szczególnie teraz wiosenną pora,kiedy tak bardzo chcę dodać sobie świeżości, odmienności, nowego ,pełnego wdechu powietrza... na następne miesiące.
    Zauroczył mnie zapach,(może spodobałby Ci się,poniewaz jest nowością): zapach kuszący aromatem czarnej porzeczki i gruszki, połączonym z wonią piwonii,kwiatem bawełny i nutami drzewnymi...super!

    OdpowiedzUsuń