niedziela, 28 października 2012

Regenboog prinses te wachten .. wat?





Teczowa ksiezniczka.

Teczowa ksiezniczka oczekuje..czego?
ona wie..promieni slonca fioletowych
czerwonych i niebieskich odcieni
i tanca..oo tak,tanca motyli

by on wzial ja za reke by calowal
by wiele dla siebie znaczyli
i brzasku brzasku pragnienia
by wzial ja w ramiona 
i odczuli bol zjednoczenia..

cholera..alez sie ksiezniczka oniesmiela
trzepocze rzesami choc wiele juz zmienic nie zdola
bo on pragnie i z tym pragnieniem ja wola..
:pozwol mi pozwol dotchnac twych ust
pozwol czuc smak twoj bez zbednych slow..
teraz teraz juz..cholera cholera wiecej mi mow..

Teczowa ksiezniczka..
pragnie wiecznosci w milosci
 a kiedy lsni na niebie
dla niego, dla ciebie...
cholera jakze ludzi sie snami...
cholera niebo i pieklo miedzy wami..


Josno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz