poniedziałek, 25 maja 2015

Chcę równowagi. Czwarta Czakra Serca, ANAHATA :)

Czwarta Czakra ANAHATA (mężna)Czakra Serca,znajduje się na środku klatki piersiowej na wysokości serca,symbol dwunastopłatkowy lotos,
zmysłem jest DOTYK,a kolorem ZIELONY lub czasem RÓŻOWY,ciało wyższe astralne,mentalne,żywioł POWIETRZE.
Odpowiada za  serce,klatkę piersiową,skórę,grasicę-kontroluje system limfatyczny

ANAHATA jest czwartą czakrą,jest więc połączeniem trzech czakr dolnych z trzema czakrami górnymi,jest pomostem między tym ,co ziemskie,a tym co duchowe.
Pomostem tym jest duchowa MIŁOŚĆ,a co za tym idzie radość i ufność.Ona jednoczy poprzez współczucie i serdeczność.Miłość jest uniwersalną energią uzdrawiającą.
Otwierając tą czakrę otwieramy się na bezwarunkową miłość i piękno tego świata. :)


Jeśli twoja czakra serca działa prawidłowo:.
-Czakra serca odpowiada za uczucia wyższe – miłość, radość, poczucie jedności.
 Otwarte serce cechuje ufność, akceptacja, delikatność i współczucie.
-czujesz harmonię całego ciała
-jesteś otwarty na bliskość
-jesteś otwarty,chętny do pomocy
-promieniujesz serdecznością i spokojem
-gdzie się pojawisz tworzysz jedność i wspólnotę
-jesteś zródłem akceptacji,potrafisz łagodzić spory
-czujesz,że wszystko jest jednością i miłością(to uczucie może zharmonizować niższe czakry i wytworzyć poczucie bezpieczeństwa)
-jeśli otworzysz tą czakrę możesz przenieść się do świata pełnego miłości,akceptacji i radości z samego istnienia
-często działasz intuicyjnie kierując się wewnętrzną mądrością serca(w sercu istnieja wiedza miłośći,jeśli kierujesz się nią,
masz poczucie,że każdy twój wybór jest dobry)
-w pełni rozwinięta czakra ufa całkowicie,nie ma w niej niepwnośći,jest to ufność rozsądna związana z wiedzą
–jesteś serdeczny,czujesz miłość, ciepło, ufność, otwartość, radość, piękno,

Jeśli twoja czakra nie działa prawidłowo:
-zachwiana tworzy często uzależnienia od innych(chcesz dawać miłość i otrzymywać coś w zamian)
-czujesz,że brakuje ci miłośći oraz,że jej potrzebujesz,szukasz jej na zewnątz
-starasz się otaczać miłością wszystko i wszystkich,ale nie otrzymujesz jej w zamian i czujesz,że jest to nie w porządku
-pojawiają się oczekiwania,że ktoś musi ci dać miłość i ból istnienia
-ufasz swojemu istnieniu i rzeczywistości,Bogu,ale twoja ufność jest niepełna,czujesz gdzieś lęk i niepewność
-masz trudnosci w relacjach z bliskimi,uczucie skrępowania,niepwność,niewygody
-czujesz,że nie potrzebujesz bliskości i miłosći,zamykasz się na to uczucie
-oziębłość,szorstkość
(czakra może zamknąć się pod wpływem urazów i miłosnych zranień)



Jak pracować z Czakrą Serca?:
-otaczaj się czystym,jasnozielonym kolorem,obcowanie z naturą,trawa,drzewa
-matruj samogłoskę ''a'',dzwięk pełen otwarcia,otwiera czakrę serca na tą rzeczywistość
-słuchaj klasycznej muzyki z instrumentami smyczkowymi,new age oraz medytacji,odgłosy natury,które uspokajają i rozwijają wrażliwość
-stosuj zapach olejku różanego,który koi i uspokaja serce
-pomocna Bkakti,rodzaj jogi,która rozwija miłosć,droga wielbienia boskośći,rozwija ufność,radość z całego boskiego istnienia
-wizualizuj czyste,kryształowo-zielone światło,które mieni się różem i czerwienią,promieniuje z serca na wszystkich i wszystko,obejmuje całą przestrzeń
serdecznością,łagodnością i delikatnością,przebacza,uzdrawia,harmonizuje
-przebaczaj wszelkie urazy i zranienia,gdyż one blokują twoją czakrę
-przenieś swoją świadomość do serca,''patrz sercem",przenieś swoje ''ja''do serca,głowa jest czysta a serce centrum postrzegania,
wyobraz sobie,że prawdziwe ''ja''jest w sercu,a nie w głowie,wtedy wszystko co robimy,co widzimy i czym się kierujemy to serce,
nasze działanie staje się serdeczne
-afirmuj–skup się na afirmacjach dotyczących akceptacji, harmonii, serdeczności, czułości, dostrzegania jedności:„Moje działania są zawsze harmonijne”,
 „Jestem otwarty na czyste doświadczenie miłości”, „Akceptuję siebie i innych”, „Moje działania są serdeczne”, „Daję miłość, jestem otoczony miłością, jestem miłością”
„Przebaczanie przychodzi mi z łatwością”, „Jestem otwarty na radość i miłość”, „Wszędzie dostrzegam piękno tego świata”, „Mój dotyk jest serdecznością”.
-noś kamień:kwarc różowy


Harmonia czakry: Przebacza, uzdrawia, harmonizuje wszystko, bez względu na wszystko. Miłość jest totalna, nieograniczona, całkiem swobodna, budząca wewnętrzną radość.
Musisz sobie zdawać sprawę z tego,że masz tą miłość w sobie. Skupić się na sercu, przebaczyć sobie i innym. Zaakceptować wybory innych i zauważyć, że samemu jest się
źródłem miłości, która może być niezależna od innych.


Źródłem życia jest miłość.  :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz